HODOČAŠĆE U RIM

U nedjelju na Uskrs uputili smo se za Split u 13:30 h gdje smo se ukrcali na trajekt za Anconu. Isplovili smo u 20 h te smo cijeli put proveli družeći se, igrajući društvene igre te pjevajući duhovne pjesme uz pratnju gitare. Rano ujutro stigli smo u Anconu te se zaputili prema Rimu. Put je bio dugačak (u Rim smo stigli oko 16 h) te smo nakon ručka otišli u razgledavanje Vatikana. Popeli smo se na kupolu bazilike sv. Petra na čijoj su izgradnji sudjelovali Bernini, Mighelangelo i dr. Pogled s vrha na Rim bio je veličanstven. Nakon razgledanja bazilike, proveli smo još neko vrijeme po Vatikanu te se zaputili natrag prema hotelu. Don Marinko nam je ispričao mnogo zanimljivosti o Vatikanu, samoj bazilici, ali i o ostalim znamenitostima tijekom cijelog puta. Sljedeći dan smo se rano ustali kako bismo smo krenuli za Pompeje – jedno od najpoznatijih arheoloških nalazišta na svijetu. Tamo smo proveli većinu dana razgledajući ostatke nekadašnje rimske kulture; kuća, posuđa, oruđa, kipova, hramova te skamenjenih ljudi (zbog erupcije Vezuva 79. god, lava je odnijela mnoge živote, a dugo se vremena nije znalo ni za postojanje grada jer je bio zatrpan pepelom). Na povratku nas je uhvatila velika gužva pa nažalost nismo imali priliku u potpunosti vidjeti samostan Montecassino. U srijedu smo krenuli prema trgu sv. Petra na audijenciju. Nakon toga prošetali smo se Rimom i vidjeli mnoge spomenike poput Fontane di Trevi, utvrde San Angelo i Panteona. Obišli smo i poznate rimske trgove te predvečer imali misu u zavodu sv. Jeronima. U četvrtak smo obišli stariji dio Rima; bazilika sv. Pavla, Ivana Lateranskog samo samo su neke od mnogobrojnih crkava koje smo vidjeli. Zaputili smo se prema Forumu Romanumu, a na putu smo vidjeli Koloseum i Konstantinov slavoluk. Pokraj oltara domovine imali smo slobodno vrijeme te se vratili u hotel. U petak smo krenuli prema Kalistovim katakombama gdje smo se dugo zadržali pa nismo uspjeli svratiti u Asiz. No nadoknadili smo ga posjetivši gradić Loretto u blizini Ancone. Oko 18 h ukrcali smo se na brod i oko 20 h krenuli za Split. U Split smo uplovili oko 7 ujutro te se odmah zaputili prema Dubrovniku. Došli smo oko 12 h kući. Ovo je uistinu bilo nezaboravno i jedinstveno iskustvo provedeno u ugodnom društvu.

30741443_2310978682462070_5433150477180493138_n         30725018_2310978702462068_1514627300031423465_n         30739450_2310978699128735_8508124778480078249_n